![]() |
|||||||
Een verkoopstyling is een advies voor het gehele huis. De styliste maakt het huis verkoopklaar, met kleine aanpassingen aan het huis, kleur en sfeeraccessoires. Verkoopstyling
is een nieuw fenomeen in Nederland. In Amerika en Engeland wordt er
echter al veel gebruik van gemaakt en hoort het bij het verkopen van
een huis en ook in Nederland maken sommige makelaars er gebruik van.
Tegenwoordig zoekt 80% van de kopers een huis via internet. Ook worden
huizen bezocht tijdens een open dag. Door middel van verkoopstyling
krijgen de bezoekende kopers een betere eerste indruk van het huis,
welke het belangrijkste blijkt tijdens de verkoop. Het resultaat is een ruimtelijk, fris en overzichtelijk interieur. Eventuele accessoires die worden aangeschaft, kunnen afgestemd worden op het interieur van het nieuwe huis, zodat het geen zinloze investering is. Het advies is een bezoek van ongeveer 2 uur. Het advies wordt tevens gecombineerd met een professionele fotoreportage. | ![]() |
||